Änglar & demoner

Äntligen börjar undertecknads tillvaro räta till sig (så rät den nu någonsin kan bli), snart är upp upp och ner ner - i vanlig ordning. Tack vare en ängel från kosmos börjar friden i sinnet återvända. Undertecknad har en plan. Hon ska kalla till konferens och alla hennes demoner är inbjudna. De ska bli smärtsamt medvetna om att händanefter ska alla att leva med varandra istället för mot varandra och undertecknad kommer att vara chef.  Undertecknad och demonerna ska bli allra bästa kompisar.  Vare sig de vill eller inte!

Övrig information att skriva in i protokollet är att Det Rosa Huset nu är uppgraderat med en alldeles ny bro. Fixarn och Karln har på två dagar förvandlat betongklumpen med järnstaket till en mycket stilig träbro med tak (!). 
Så nu är ni alla välkomna att hälsa på - det är inte längre fara för livet att gå in genom entren.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Men även om det är ofarligt att gå genom entren, kan jag ramla i poolen. Speciellt när jag har varit med Estrid på Western Farm. Det var kul att höra att det blev en bra bro utan mitt basande.



Grattis på 1/2 50 årsdagen, kusin Magnus!!

2009-07-30 @ 21:56:08
Postat av: Magnus L

Hej!

Grattis på 50/2 årsdagen!



Bra att jobbet med bron fungerade utan min hjälp. Jag är bra som arbetets tillbaka tittare.

2009-07-30 @ 22:01:59
Postat av: Tant tvär

Åhå! Här händer det grejer minsann! Får jag komma och sitta på din bro med en kopp kaffe? Jag tar med paket!

2009-07-31 @ 09:29:48
Postat av: DiLeva

"Helvetet - det är människorna."

"Himmelen - det är människorna."

Puss på dej!

2009-08-04 @ 10:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0