Musiktips...

För er som fortfarande är (lyckligt) ovetande kan undertecknad ge tips om musik som är pigg och glad...
Soundtracket till Alvin & gänget, det finns till både film 1 och film 2. Med andra ord två stycken fullproppade cd-skivor med musik i samma stil som "Smurfhits", ni som är lika gamla som undertecknad kommer nog ihåg det fenomenet.

6-åringen äger tidigare nämnda filmer och önskade sig i födelsedagspresent musiken från dessa. Undertecknad klickade (i ett svagt ögonblick) hem båda skivorna med soundtrack från internet. Gissa tre gånger vad som spelas på övervåningen med hög volym ackompanjerat med höga dunsar från något ska likna dans?!

Nå så länge 6-åringen är lycklig är hans mamma lycklig.







Öronproppar någon?




Kommentarer
Postat av: Långa farbrorn

Antar att det stundom även ackompanjeras av något som ska likna hårdrock från källaren.

2011-02-04 @ 12:53:55
Postat av: Katja

Karln övar gitarr, barnen spelar Alvin och gänget på högsta volym samtidigt som de skriker för att kunna höra varandra.



Spa? Hur var det med den frågan, ska vi boka? ;-)



4-åringen avrundade med att med flit sparka iväg alla soppåsar som min karl ställt vid dörren när vi kom hem. Sen blev han förbannad över att jag blev förbannad.



Spa. SPA. SPA!

2011-02-04 @ 16:43:57
URL: http://kattjakten.blogspot.com
Postat av: Ida

Det var något om att uppmuntra intressen utan koppling till tv-spel, om jag inte missminner mig!? ;-) Regrets?

2011-02-04 @ 22:01:25
URL: http://iandwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0