Hårribelt!

Folk talar om gråa hår. Deras barn, arbete, utmaningar, liv ger dem gråa hår. Undertecknad skulle föredra gråa hår, hon skulle till och med kunna tänka sig gråa hår i plural. Det bara måste vara bättre än håravfall! Undertecknad ska i vanlig ordning vara liiite värre än alla andra och går direkt på håravfallet. Ingen höjdare om hon får säga det själv. Undertecknad råkar faktiskt vara ganska fäst vid sitt hår och är fullkomligt införstådd med begreppet "framgångsman" (inte man som i karl utan man som i hår). Just de två anledningarna gör att undertecknad skulle föredra att få behålla sitt hår. Dessutom är hon inte riktigt säker på att hon skulle passa som flint...

Kommentarer
Postat av: Katja

Tappar du håret kvinna? Men nu får du väl unna dig lite ledigt, åtminstone en karl- och barnfri helg? Säg till Henke att det är dyrt med peruk!

För att svara på dina frågor:

Fråga 1A: Det är vaden.

Fråga 1B: Ja.

Fråga 1C: Jag träffade Ida på stan igår, jag kände mig som en korkad zombie, men min son hade bränt ur mina sista aktiva hjärnceller, jag tror det hände någon av de tio gångerna han krälade på asfalten (utanför Ming, utanför garnbutiken, Hanson's, coop...) och skrek. Kan vi inte lämna bort våra barn någon kväll och sen leva loppan, eller bara unna oss lugn och ro och en valfri alkoholhaltig dryck och mat? Fast svarade jag på frågan nu? Nä, men för att svara då; inom den närmaste framtiden,t yp nästa vecka om du kan, jag är ledig mellan den 5-15:e med undantag för att jag ska lära mig hantera en döv hund i helgen. Kan vi inte stänga in pojkarna då i ett rum och sen dricker du och jag kaffe?

2009-06-02 @ 07:01:24
URL: http://www.kattjakten.blogspot.com
Postat av: Katja

...Ida får ju också vara med såklart, tror jag att jag ville ha sagt?

2009-06-02 @ 07:02:26
URL: http://www.kattjakten.blogspot.com
Postat av: Tant tvär

Jag har klippt mig idag!

2009-06-03 @ 19:57:12
Postat av: Tant tvär

Och på tal om hår - en av grannarna har golden retrievers med mycket hår. Kan du tänka dig att gå tillbaka till blondin igen?

2009-06-04 @ 10:58:28
Postat av: DiLeva

Och jag som bara tänkte säga att du inte behöver oroa dig. ALLT klär en skönhet!

2009-06-04 @ 15:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0