fyllgubbar och barn kommer med sanningen...

Karln har gått upp i sovrummet med vilda-bebin och väntar på snart-5-åringen som också ska gå i säng. Peugotmannen och undertecknad sitter i soffan tillsammans med snart-5-åringen som inte alls är intresserad av att gå i säng.
Snart-5-åringen: *använder sig av den ynkliga rösten*  -Mamma, jag vill att du söver mig
Undertecknad: *med bestämda rösten* -Nej, nu är pappa där uppe - gå nu upp...
Snart-5-åringen: *lägger armen om undertecknad* -Men mamma, jag vill sova med dig, inte med pappa...
Undertecknad: *börjar ana en annorlunda förklaring* -Varför vill du inte sova med honom då?
Snart-5-åringen: *flinar* -Näää, för jag vill inte sova bredvid honom, han luktar!
Peugotmannen börjar fnittra
undertecknad: *försöker hålla sig för skratt* -Vaddå luktar? 
Snart-5-åringen: -Han luktar när han andas. När han sover, ur munnen.
Undertecknad: - Vad luktar det ur munnen då?'
Peugotmannen börjar frusta.
Snart-5-åringen: *bestämt* Det luktar illa!
Peugotmannen skrattar hejdlöst.


Kommentarer
Postat av: wickan

hahaha, vilken lirare!!! :)

2009-11-13 @ 20:31:22
Postat av: Teknikern

Haha, aj aj pappsen! Ja, men någon måste väl säga sanningen också? :-) Min kommer snarare att få mig soc-anmäld inom kort.

2009-11-14 @ 09:46:34
URL: http://kattjakten.blogspot.com
Postat av: Tant Trött

Ha ha haaaa ha ha ha ha :-D

2009-11-15 @ 18:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0