Var sak har sin plats...

Undertecknad tycker inte om att tanka och hon tycker verkligen inte om att tanka på bemannade bensinstationer. Idag var hon så illa tvungen, v-suttinen gick på ångorna. Sagt och gjort -  sjuhundrafemtionio (759) ynka riksdaler gick kalaset på. Väl framme vid kassan öppnar undertecknad börsen och inser...att...betalkortet...är...inte...där. Hon har ett svagt guldfiskminne om var det eventuellt kan befinna sig och ringer upp Karln som glatt svarar: - Ditt kort?! Ja i Luleå.
I L-u-l-e-å. Jaaa, så bra! Synd bara att Undertecknad befinner sig på en bensinstation i Boden...


Kommentarer
Postat av: Tant Tvär

Se HÄR finnes en guldkant när man kör Jaguar. Jag trodde en gång att jag fått soppatorsk och ringde, arg som ett bi, maken. "Tryck på knappen till höger så aktiverar du tank nr 2" fick jag till svar. Hips vips så var bilen "tankad" med näranos 50 liter.



Näpet...

2010-03-08 @ 19:16:06
Postat av: Kusinvitamin

Nu är jag ju mäkta nyfiken på att få veta hur allt löste sig =)

2010-03-08 @ 20:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0