Trasmatte-material?

Att låta en mycket innovativ 6-åring ha en sax i sitt skrivbord uppe på sitt rum är inte riktigt genomtänkt. Undertecknad erkänner sitt misstag och borde ha listat ut att det är en mindre bra idé eftersom hon själv i den åldern ritade under fönsterbrädor och klippte sönder sin mors trådrullar. Men man glömmer så lätt...

När undertecknad frågade sin 6-åriga son varför (i hela fridens dar) han hade klippt sönder sitt påslakan fick hon till svar: -Därför att jag hade så mycket leksaker på skrivbordet som jag inte ville flytta på så då visste jag inte vad jag skulle göra av saxen...men jag klippte inte sönder det som var under!

Nä. Han klippte inte sönder det som var under. Man ska glädjas åt det lilla. 




Kommentarer
Postat av: DiLeva

Så talar i sanning en klok och välbalanserad moder med gott minne! :-) Puss på er bara!

2011-02-07 @ 16:52:31
Postat av: DiLeva

Så talar i sanning en klok och välbalanserad mor med gott minne! Puss på er bara! :-)

2011-02-07 @ 16:53:28
Postat av: DiLeva

Sabla kommentarsverktyg!! Jag ska minsann tala om för administratören vilket X S X S * :;& jag tycker att de håller på med! MORR! GLÄFS! SKÄLL!

2011-02-07 @ 16:58:09
Postat av: Katarina

Haha!

2011-02-14 @ 21:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0